Medlem

Örebro Boxningsklubb välkomnar alla att bli medlem, oavsett ålder kön eller etnicitet. Som medlem i föreningen kan du delta i vår verksamhet som träningar, tävlingar, resor och andra aktiviteter.

Att vara medlem på Örebro Boxningsklubb ställer en del krav på dig som medlem. Det är viktigt att vara en god kamrat till övriga medlemmar och visa varandra respekt inom föreningen, vi ställer även krav på att du sköter dig och uppträder föredömligt utanför föreningen på din egen fritid. Vi har sammanställ ett dokument för överenskommelse mellan dig som medlem och föreningen som alla ska läsa igenom noggrant och skriva under, underskriven överenskommelse betyder att du som medlem samtycker med Örebro Boxningsklubb på nämnda punkter.