Fördröjd terminstart 2021

Hej på er!

God fortsättning på er. Nytt år, men i stort sett samma läge som innan årsskiftet, åtminstone på Örebro Boxningsklubb.
Vi vill med denna information påminna om vad som gäller på Örebro Boxningsklubb just nu.
Utifrån gällande läge är i stort sett all verksamhet på Örebro Boxningsklubb pausad till och med 24/1. Undantag gäller enbart för elitidrott. Detta innebär att Tegelbrukets och Örebro Boxningsklubb ytterdörrar kommer att fortsätta vara stängda. Vi fortsätter förhålla oss till de allmänna råd som kommer från Folkhälsomyndigheten, och därmed kan ovanstående komma att förlängas utifrån hur läget utvecklas. Vi fortsätter uppmana alla att fortsätta ta läget på största allvar. Vi har inget annat val än att fortsätta hålla i. Vi kommer att uppdatera senast den 24/1 om vad som gäller från och med 25/1.

Hälsningar Örebro Boxningsklub