Terminstart Vårterminen 2021

Terminstart VT 2021 för nya och gamla medlemmar som är 7 – 15 år!!!
Med anledning av de förlängda och förändrade restriktioner som presenterades idag torsdagen den 21/1 vill vi informera om att våra restriktioner i stort sett fortlöper tom den 7/2, med en förändring mot vad som tidigare gällt.

Från och med måndag 25/1 erbjuds återigen träning för följande grupper: Nybörjarträning för tjejer och killar 7-9 år, onsdagar Kl. 17.00-18.00 Nybörjarträning för tjejer och killar 10-15 år, tisdagar och torsdagar Kl. 17.00-18.00
Diplomgruppen tjejer och killar 10-15 år, måndag, tisdag, onsdag, torsdag Kl. 16.00-17.00

Precis som tidigare kommer ytterdörrarna att vara låsta och därför ska inte ströbesökare, föräldrar och syskon hitta in i huset.
Vi släpper in deltagare 10 min innan varje träningsgrupp startar och efter träningen måste man lämna lokalen och Tegelbruket omedelbart.

Inregistrering redan vid första träningen hos oss på Örebro boxningsklubb och Prova-på avgiften är 50:- kr. Ta med er träningskläder, skor, vattenflaska.
Mera uppgifter om terminsavgift, träningstider hittar ni på våran hemsida.
Servicestyrkan
Nordic Fighter