Årsmöte 2019

Totalt 53 personer tog sig till Örebro boxningsklubbs för årsmöte.

Kamran Kabinejad och Lillemor Söderberg fick förtroendet av medlemmarna att vara mötesordförande respektive mötessekreterare innan årsmötet 2019 förklarades öppet.

Mötesordförande Kamran Kabinejad inledde med att tacka styrelsen, valberedningen, boxare och ledare, personal och samtliga medlemmar för det gångna året.

Jenny Pettersson och Lillemor Söderberg presenterade ekonomin. Hela årsberättelsen för 2018 finns på kansliet på örebro boxningsklubb.

Även i valberedningen blev det ändringar till 2020. Madeleine Finnström och Seyed Hassan Hosseini valdes som valberedning för årsmötet 2020. Kalervo Laine fortsätter som styrelseledamot.
Hela mötet avslutades efter knappa två timmar.

Utöver alla beslut och voteringar delades det även ut priser och utmärkelser under årsmötet:

Samtliga diplom och matchboxare som har representerat föreningen vid tävlingar fick priser för sina insatser.

Hederspriser delades ut till samtliga ledare och domare för sitt arbete i föreningen.

Chefstränare pris:
Madeleine Finnström
Emira Raoof
Ismail Taki

Årets prestation:
Patricia Berghult
För seger på FL5 mot Argentinska boxaren och klubben första Världsmästare i weltervikt som proffsboxare.

Årets Fighter:
Pezhman Seifkhani
För seger på FL6 mot brasilianska mästaren, klubbens första världsmästare i tungvikt som proffsboxare.

Årets domare:
Keyvan Kabinejad

Årets diplomboxare Dam:
Märta Sjögren

Årets Diplomboxare Herr:
Melvin Zakhuli

Årets matchboxare:
Jeanbonhear Luhandu

Årets proffsboxare:
Pezhman Seifkhani

Tack till samtliga medlemmar som deltog på årsmötet.