Svensexa och Möhippa

Låt brudgummen eller bruden anta utmaningen att gå en ”tuff” och nervkittlande boxningsmatch. I andra ringhörnan står någon av våra rutinerade boxare som motståndare i 3 jobbiga ronder, vi kan garantera att boxningsmatchen blir en upplevelse utöver det vanliga och ett riktigt eldprov för utmanaren. Det går givetvis bra att arrangera utmaningen för födelsedagsbarnet som fyller jämt eller någon annan som du kanske vill ska få bekänna färg.

Prislista

Boxning och Match (60min) 1500kr
I priset ingår diplom, coach, lokal samt lån av utrustning som tandskydd, huvudskydd, handskar, shorts, skor för en person.

Gruppträning +500kr
Ett alternativ om hela gruppen vill träna boxning innan matchen (max 20 personer).

Välj boxare +1000kr
Ger er möjligheten att handplocka någon av våra boxare på Örebro Boxningsklubb, vi har allt från duktiga amatörer till rutinerade proffs.

Signerade boxningshandskar +500kr
Låt alla som var med och anordnade arrangemanget signera ett par äkta boxningshandskar som ett minne från den oförglömliga matchen.

• Boxningsmatchen varar 3 ronder x 3 minuter med 1 minuts rondpaus.
  • Motståndarna har stor erfarenhet av den här typen av arrangemang och allt sker under kontrollerade former och med full skyddsutrustning.
  • Deltagare behöver ha med sig ombyte, gymnastikskor och handduk.
  • Vi ansvarar INTE för kvarglömda kläder och saker.
  • Betalning sker genom förskottsbetalning minst 3 dagar innan arrangemanget till vårt plusgirokonto eller kontant på plats.
  • Alla nämnda priser gäller, inga andra avgifter tillkommer.
  • Avbokningar på grund av förhinder måste ske minst 2 dagar innan arrangemanget.
  • Det är fullt tillåtet att låta utmanaren klä ut sig inför träningen och matchen, dock bör det inte finnas några vassa föremål på klädseln som kan skada personen, utrustning eller motståndaren.
  • Vi arrangerar inga matcher för onyktra, sjuka eller gravida.
  • Det är inte tillåtet att medföra mat till träningslokalen, vänligen respektera detta.

Vid eventuella frågor eller funderingar kontakta oss gärna.