PD Parkinson – Boxningningsträning

Den här terminen tränar måndagsgruppen sista gången den 17 december och onsdagsgruppen den 19 december.

Som tur är börjar vårterminen redan den 7:e januari för måndagsgruppen och den 9:e januari för onsdagsgruppen. Samma tider som i höst alltså måndagar kl. 13-14 och onsdagar kl.18-19.

Även i fortsättningen betalas både deltagaravgiften och medlemsavgiften direkt till boxningsklubben. De kommer med ett mycket bra erbjudande där det endast kostar 600 kr för terminen. Det är 500:- för deltagaravgift och 100 kr för medlemsavgift i boxningsklubben. Där måste Du vara medlem för att täckas av försäkringar. För den avgiften kan du delta antingen måndag eller onsdag eller båda dagarna. Utöver detta finns möjlighet till styrketräning. Du kan få mer information om detta av Ismail eller Kamran.

Vi vill att du meddelar, om du kommer att delta i vår, till mailadress stina@hagstrom.nu eller tel. 070-544 60 17.

Betalning av avgiften kan ske på flera sätt. Du ska alltid ange namn, personnummer och Pdboxning (Pdboxning betyder Parkinsongrupp).

Betalning kan ske till bankgirokonto nr 744-7071

Pluskonto nr 127 54 91-7

Kontant eller swish direkt till Ismail i lokalen.

Vi önskar er alla en trevlig jul- och nyårshelg och att vi ses i januari. Finns intresse att träna under helgerna diskutera det gärna med ledarna.

Parkinson Örebro län

Kristina Hagström