Terminavslut 2017

Hej på er alla medlemmar!

Nu börjar det närma sig slutet på den händelserika höstterminen.
Vi har haft en intensiv hösttermin, många medlemmar 600 personer, många nya har valt att börja träna hos oss och vi var tvungna att sätta stopp för att ta emot nya medlemmar.
För tävlingsboxarna har vi bl.a. har arrangerat tre st. boxningstävlingar på hemmaplan för diplom, amatör och proffsboxare. Vi även deltagit på många boxningsgalor och turneringar runt om Sverige och Europa. Nu är det dags för oss att ta några veckors ledigt för att ladda batterierna till en händelserik vårtermin.
Vi kommer att träna sista passet tisdag den 19/12-2017 sedan tar vi några dagar ledigt med att fira jul och nytt år.

Under jul och nyår uppmanar vi alla våra medlemmar att hålla igång med träningen, utomhus aktiviteter samt gym träning för er som har gymkort på Tegelbruket, kolla på TBs hemsida för öppettider under jul och nyår.
Vi på Örebro Boxningsklubb önskar alla våra medlemmar och samarbetspartner en God jul och ett gott nytt år

Höstterminen slutar tisdag den /19/12–2017.

Vårterminen startat tisdag den 9/1–2018.

Vi ses på träningen.