Information om Coronaviruset

Hej Med anledning av samhällsutvecklingen kring Coronaviruset samt de rekommendationer och beslut vi har att följa har vi på örebro boxningsklubb beslutat om följande:
Från och med onsdag 18/3 och tills nytt besked kommer, kommer Örebro boxningsklubb enbart vara öppet för PD-boxning måndagar kl. 13.00-14.00 och onsdagar kl.18.00-19.00 samt Tävlingsgruppen 1-2-3 måndag, tisdag, onsdag, torsdag kl.18.00-19.30 – Inga nybokningar av verksamhet kommer att göras samt alla inbokade aktiviteter kommer att avbokas.

Vi vill också återigen påminna om vikten av att om ni är sjuka så stannar ni hemma och inte kommer ner till träningen.

Vi har ett för tillfället nytt normalläge, i det ligger att beslut kan omkullkastas med mycket kort varsel. Ber er ha förståelse för detta och att ha koll på örebro boxningsklubbs Facebook sida och Instagram för mera info. Låt oss tillsammans göra det bästa möjliga av rådande läge!

Hälsningar Styrelsen samt verksamhetschef på örebro boxningsklubb.