Vårtermin 2021 för nya och gamla medlemmar som är 7- 19 år!!!

Regeringen meddelade den 4 februari 2021 att icke nödvändiga verksamheter som drivs av staten, regioner eller kommuner bör hållas fortsatt stängda men att aktiviteter för barn och ungdomar födda 2002 eller senare undantas.
Idrotts-, fritids- och kulturverksamhet för barn och ungdomar födda 2002 eller senare ska kunna bedrivas, såväl inomhus som utomhus.

Verksamheten ska bedrivas ansvarsfullt och i enlighet med pandemilagen och Folkhälsomyndighetens föreskrifter och allmänna råd. Från och med måndag 8/1-2021 erbjuds återigen träning för tjejer och killar ålder 7-19 år i enlighet med pandemilagen och Folkhälsomyndighetens föreskrifter och allmänna råd.

• Nybörjarträning för tjejer och killar 7-9 år, onsdagar Kl. 17.00 – 18.00.
• Nybörjarträning för tjejer och killar 10-15 år, tisdagar och torsdagar Kl. 17.00 – 18.00.
• Nybörjarträning/motionsgrupp för tjejer och killar 15-19 år, måndag, onsdag kl. 19.30 -20.40.
• Fortsättningsgruppen tjejer och killar 15-19 år, tisdag, torsdag kl. 19.30 – 20.40.
• Diplomgruppen tjejer och killar 10-15 år, måndag, tisdag, onsdag, torsdag Kl. 16.00-17.00.
• Tävlingsgruppen tjejer och killar 15-19 år, måndag, tisdag, onsdag, torsdag kl.18.00-19.30.

Precis som tidigare kommer ytterdörrarna att vara låsta och därför ska inte ströbesökare, föräldrar och syskon hitta in i huset och max antal deltagare per träningspass. Vi släpper in deltagare 10 min innan varje träningsgrupp startar och efter träningen måste man lämna lokalen och Tegelbruket omedelbart. För mer information om nya nationella allmänna råd och Folkhälsomyndigheten beslut kan ni hitta via länken nedan: https://www.rf.se/coronavirusetochidrottsrorelsen/vanligafragoromcoronavirusochidrott/folkhalsomyndighetenharbeslutatomnyanationellaallmannarad.vadinnebardeforidrotten/

Inregistrering redan vid första träningen hos oss på Örebro boxningsklubb och prova-på avgiften är 50:- kr. Ta med er träningskläder, skor, vattenflaska. Ta gärna med egna handskar om ni har, annars får ni låna det vi har på klubben, viktigt att tvätta händerna och sprita händerna innan och efter användning av klubbens låneutrustning. Mer uppgifter om terminsavgifter och träningstider hittar ni på här HÄR.

Servicestyrkan Nordic Fighter FIGHTLIFE Pallkonsulten